Garantie
_DSC4664

Tot 5 jaar premium garantie

Garantiemogelijkheden 

Elke nieuw geleverde Amslod elektrische fiets wordt standaard geleverd met 2 jaar fabrieksgarantie. Je kunt de garantie met 1 of 3 jaar verlengen. Voor het behoud van de garantie stellen we als voorwaarde dat de fiets volgens de voorgeschreven onderhoudsintervallen wordt onderhouden bij Amslod. Naast een veilige fiets zorgt dit ook voor een goede restwaarde en jouw Amslod blijft dan ook aantrekkelijk voor toekomstige kopers.

2 jaar fabrieksgarantie amslod
2+1 jaar garantie amslod
2+3 jaar garantie amslod

Onze gedetailleerde garantievoorwaarden geven duidelijkheid over de garantie van Amslod. Lees de volledige garantievoorwaarden. Meer vragen over de verschillende garantiepakketten of garantie in combinatie met onderhoud? Vraag onze adviseurs. Bezoek een winkel bij u in de buurt via onderstaande knop. 
 

Vind uw Amslod winkel

 

 

Het complete servicenetwerk van Amslod

Ons unieke, volledig dekkende servicenetwerk is opgezet om u de beste e-bike service te kunnen bieden. Service staat bij ons hoog in het vaandel. Van een Amslod servicepunt in de buurt tot luxe service aan huis: we zijn altijd dichtbij! Ons servicenetwerk in het kort:

  • Tot 5 jaar garantie, zonder verrassingen
  • Inclusief onderhoud, voor langer fietsplezier
  • Persoonlijke en snelle klantenservice 
  • Ook aan huis mogelijk;
  • Landelijk servicenetwerk met erkende Amslod monteurs
Servicenetwerk2
A-Kwaliteit e-bikes2

Gegarandeerd goede e-bikes

Onze A-kwaliteit e-bikes worden met de beste onderdelen en de nieuwste technieken in onze Amslod fabriek gefabriceerd. Zo weet u zeker dat u een e-bike koopt van goede kwaliteit. We doen er alles aan om zorgen dat uw e-bike altijd tiptop in orde blijft. Draag zelf ook bij aan een langere levensduur van uw Amslod e-bike. Neem onderstaande onderhoudstips goed door.

  • Zorg ervoor dat uw e-bike consistent zijn onderhoudsbeurt krijgt. Doe dit vooral in de winter; zo voorkomt u wachttijden en bent u snel weer op weg.
  • Reinig uw e-bike regelmatig. Wij adviseren u consistent schoon te maken. In onze webshop vindt u een aantal reinigingsartikelen die hierbij kunnen helpen.
  • Als uw e-bike niet binnenshuis staat, beschermt u uw e-bike zo goed mogelijk tegen verschillende weersomstandigheden door er een hoes omheen te doen.
  • Maak bij voorkeur de e-bike droog na ieder gebruik, zorg ervoor dat de banden altijd goed zijn opgepompt tot 4.5 bar voor een soepele rit.
  • Bewaar uw accu op kamertemperatuur. Laad de accu ook op bij kamertemperatuur. Zo is de ‘starttemperatuur’ van de accu hoger. Dit heeft een gunstig effect op de actieradius.
  • Berg nooit een lege accu op. Als u een leeggereden accu in de kou opbergt kunt u diepteontlading in de hand werken.

 

Aanspraak maken op uw garantie?

Neem in alle gevallen contact op met onze klantenservice via het formulier 'Reparatie aanvragen' en stuur indien mogelijk foto’s als bijlage mee. Op deze manier kunnen wij beoordelen of er sprake is van garantie. Mocht het redelijkerwijs niet mogelijk zijn om het defect op die wijze vast te stellen dan zal de fiets door ons fysiek moeten worden beoordeeld. 

Vraag reparatie aan

 

Amslod e-bike instructievideo’s
Om u tijd en kosten te besparen hebben we een aantal instructievideo's gemaakt waarin we uitleggen hoe u kleine reparaties aan uw fiets zelf kunt uitvoeren. Wel zo makkelijk. Bekijk de instructievideo’s via deze link.

Contact opnemen 

Vind de antwoorden op veelgestelde vragen over uw Amslod e-bike op deze pagina. Reserveer eenvoudig en direct een onderhoudsbeurt of vraag gemakkelijk een reparatie aan. Kom direct met ons in contact via de telefoon of e-mail. 

Mail ons 

Neem eenvoudig contact met ons op

Service icons-mail1

Bel ons via 038-202 0808

Service (optie 1) 
Maandag t/m vrijdag:  
9:00 - 12:00 en 13:00 - 17:00 

Administratie (optie 3)
Maandag t/m donderdag:
09.00 - 12.00 en 13.00 - 15.00 

*A.s. maandag 26 februari gesloten 

 

Service icons-tel1