Veelgestelde vragen

Algemeen
Wat zijn de openingstijden van Amslod?

Onze service desk is telefonisch te bereiken van maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 18.00 uur.

De Experience Centers zijn geopend van maandag tot en met vrijdag van 10.00 tot 18.00 uur en op zaterdag van 09.00 tot 17.00 uur. Incidenteel zijn de Experience Centers op koopzondag van 12.00 tot 17.00 uur geopend. De actuele openingstijden vindt u op onze overzichtspagina

Wat is de levertijd van een Amslod e-bike

Al onze e-bikes zijn direct uit voorraad leverbaar. In de meeste gevallen wordt uw fiets binnen een paar dagen bij u thuis bezorgd en rijklaar afgesteld geleverd. Na aankoop wordt met onze e-bikeadviseur een verwachte bezorgdatum afgesproken

Hoe kan ik contact met Amslod opnemen?

We zijn elke werkdag telefonisch te bereiken via 038-202 0808. U krijgt dan het volgende keuze menu:

1. Meer informatie over onze fietsen
2. Meer informatie over aflevering
3. Service, garantie en technische vragen
4. Administratie
5. Een van onze telefonistes 

Kies in dit keuzemenu de afdeling waaraan u uw vraag richt. 

U kunt ons ook per e-mail bereiken. Vul daarvoor ons contactformulier in.

Waar vind ik de handleiding van mijn fiets?

De handleiding van uw fiets is digitaal meegestuurd bij het afleverbewijs dat u via e-mail ontvangt. Bovendien heeft u ook een fysieke handleiding ontvangen bij de bezorging van uw fiets. 

Hoe snel gaat mijn elektrische fiets?

Onze Amslod fietsen zijn begrensd tot de wettelijk maximale snelheid van 25 km/h. Boven deze snelheid neemt de ondersteuning af. De e-bike ondersteunt in iedere ondersteuningsstand tot een specifieke maximale snelheid. Zo biedt ondersteuningstand 1 ondersteuning tot een maximale snelheid van 12 km/h, ondersteuningsstand 2 tot 14 km/h, ondersteuningsstand 3 tot 18 km/h, ondersteuningsstand 4 tot 21 km/h en ondersteuningsstand 5 biedt ondersteuning tot een maximale snelheid van 25 km/h.

Kan ik op mijn Amslod e-bike fietsen zonder trapondersteuning?

Fietsen op uw Amslod e-bike zonder trapondersteuning is zeker mogelijk, de fiets trapt dan net als een normale fiets.

Hoe of waar kan ik een Amslod fiets aanschaffen?

Kom langs in een van onze Experience Centers of vraag een gratis en vrijblijvende proefrit bij u thuis aan. U kunt dan in alle rust onze e-bikes proberen en eventueel overgaan tot aanschaf. Heeft u na het testen nog wat bedenktijd nodig? Geen enkel probleem, dan kunt u door telefonisch contact op te nemen met de adviseur die u geholpen heeft als nog tot aankoop over gaan. 

Kan ik met mijn elektrische fiets in de regen fietsen?

Alle Amslod e-bikes zijn waterdicht en dus uitstekend te gebruiken in natte weersomstandigheden. Daarnaast maken de schijfremmen het mogelijk gedoseerd te remmen bij nat wegdek door de ABS functie. Wel zo veilig! 

Ik ben mijn fietssleutel kwijt, wat moet ik doen?

U kunt een nieuwe sleutel aanvragen via de AXA Sleutelservice. Daarvoor heeft u uw sleutelnummer nodig. Deze vindt u op de sleutel en op uw garantiebewijs. Geef dit vervolgens aan onze afdeling Administratie door (bel 038-202 0808, keuze 4). Wij zorgen ervoor dat dit vervolgens wordt doorgegeven aan uw fietsverzekering.

Accu & Actieradius
Hoeveel kilometer kan ik afleggen met een volle accu?

Met een volledig opgeladen accu kunt u tot 150 kilometer afleggen. Het aantal behaalde kilometers is afhankelijk van de ondersteuningsstand en andere factoren. U leest hier meer over in onze actieradiusverklaring.

Waarom haal ik de maximale actieradius van mijn e-bike niet?

Verschillende factoren zijn van invloed op het wel of niet behalen van de maximale actieradius van 150 kilometer. Zo heeft onder andere het weer, uw gewicht en het wegdek hier invloed op. In onze actieradiusverklaring leest u onder welke omstandigheden de maximale actieradius is getest en behaald. 

Welke factoren zijn van invloed op de actieradius van mijn e-bike?

Verschillende factoren bepalen of u de maximale actieradius van uw e-bike kunt halen.

  • De weersomstandigheden: kou heeft invloed op de batterij. Als de temperatuur 10°C of lager is neemt de actieradius af en wordt de laadtijd van de accu ook langer.
  • Weerstand: dit bevat onder andere windkracht, bandenspanning, versnelling, conditie van het wegdek en hoogteverschillen. Als u bijvoorbeeld halflege banden heeft, vergt het meer capaciteit van de accu om de juiste ondersteuning te geven.
  • Geografie en wegdek: in meer heuvelachtig gebied is er meer ondersteuning nodig en is de actieradius dus korter.
  • Gewicht: het totaalgewicht van wat er op uw fiets gedragen wordt heeft invloed op de actieradius. Als u zeer zware boodschappentassen meedraagt haalt u een minder grote actieradius. Hetzelfde geldt voor lichaamsgewicht. Hoe zwaarder de persoon op de fiets, hoe meer kracht de accu moet leveren.
  • Het gekozen rijprogramma: Amslod Dynamic Drive maakt onderscheid in de ondersteuningsstanden ECO en SPORT. De SPORT-modus geeft een meer krachtige ondersteuning, ideaal voor wanneer u bijvoorbeeld een berg op rijdt. Deze ondersteuningsstand vraagt meer capaciteit van de accu dan de ECO-stand.
  • Schakelgedrag: net zoals bij autorijden heeft schakelgedrag met elektrisch fietsen invloed op uw actieradius. Begin in de laagste versnelling en schakel door tot de gewenste trapfrequentie en snelheid bereikt is. Begin nooit in de zwaarste versnelling, dit gaat ten koste van de actieradius.
  • De leeftijd van de accu: naarmate een accu ouder wordt, neemt de capaciteit af en kunt u minder kilometers fietsen met een volledig opgeladen accu.
  • De frequentie van gebruik: gebruikt u uw e-bike bijvoorbeeld 5 kilometer per dag of dagelijks totaal voor 20 kilometer. In het voorbeeld van 5 kilometer per dag zal de actieradius met één lading lager zijn dan bij het voorbeeld van 20 gebruikte kilometers per dag.
  • Stadsverkeer: meerdere tussenstops door stoplichten en/of kruispunten hebben een negatief effect op de actieradius.
Waarop moet ik letten bij het vergelijken van verschillende accu’s?

In het verleden werd bij de vergelijking van accu’s de vergelijking gemaakt op basis van capaciteit (ampère-uur). Echter, een vergelijking op basis van uitsluitend de capaciteit geeft geen volledig beeld, aangezien de prestatie van een batterijpakket ook afhankelijk is van de batterijspanning (voltage) tijdens het ontladen.

De beste manier om batterijpakketten met elkaar te vergelijken, is door te kijken naar het aantal Wattuur van de accu. Het aantal Wattuur houdt zowel rekening met de capaciteit van de batterij als de gemiddelde batterijspanning bij het ontladen. Hoe hoger het aantal watturen, hoe hoger de actieradius. In Nederland worden verschillende capaciteiten aangeboden zoals een accu van 400 Wh. Een e-bike van Amslod wordt standaard geleverd met een 600 Wh-accu. 

Wat is de invloed van kou op een Amslod-accu?

Bij de Amslod-accu speelt het batterijmanagementsysteem (of BMS) een rol. De BMS vermindert het vermogen bij lage temperaturen om de levensduur van de accu te verlengen. De actieradius zal daarom sterk afnemen bij lagere buitentemperaturen. Dit komt doordat de energie in de accu minder makkelijk ‘stroomt’ bij kou. Bij temperaturen onder de 10°C moet u rekening houden met 10 tot 20% actieradiusverlies en bij temperaturen onder 0°C kan dit zelfs oplopen tot een afname van 20 tot 40% van de actieradius. Bij lage temperaturen wordt de laadtijd van de accu ook langer.

Dit effect is tijdelijk. Bij hogere temperaturen komt de actieradius weer terug op het normale niveau, evenals de laadtijd van de accu.

Welke tips hebben jullie voor een langere levensduur van de accu
  • Bewaar de accu op kamertemperatuur.
  • Laad de accu altijd bij kamertemperatuur op. De accu zal dan sneller opladen. Ook is de starttemperatuur van de accu hierdoor hoger, wat een gunstig effect heeft op de actieradius.
  • Berg de accu nooit leeg op. Als u een leeggereden accu in de kou opbergt kunt u diepteontlading in de hand werken. Dit valt buiten de standaardgarantie.
  • Gebruikt u uw e-bike langere tijd niet? Laad dan minimaal elke twee maanden de accu op.
  • Laad bij geen gebruik van uw e-bike de accu telkens op als deze onder de 40% capaciteit is gekomen, zo verkleint u de kans van een leeggereden accu tijdens uw volgende fietstocht.
  • Volg de instructies in de handleiding op over het gebruik van de accu voor een maximale acculevensduur.
Hoe lang duurt het om de accu op te laden?

Een volledige acculading duurt tussen de 10 á 12 uur.

Is mijn accu ook uitneembaar?

Ja, u kunt uw accu eenvoudig uit de accuslede halen door middel van het openen van het veiligheidsslot. Zo kunt u de accu veilig bewaren en bijvoorbeeld binnenshuis opladen. Het veiligheidsslot is bovendien ideaal voor het parkeren van uw fiets tijdens fietstochten. Vanwege het slot is uw accu beschermd tegen diefstal.

Garantie
Wat houdt de 36 maanden Amslod-accucapaciteit garantie in?

Elke accu, zoals bijvoorbeeld van een telefoon, een auto, of van een elektrische fiets, wordt elke maand in capaciteit een beetje minder. Om ervoor te zorgen dat u altijd voldoende accucapaciteit heeft, hebben we een garantiecertificaat ontwikkeld. In onze accucapaciteit garantie leest u precies wat onder de Amslod-accucapaciteit garantie valt.

> Download de Amslod-accucapaciteit garantie.

Hoeveel kost het om de accu te vervangen?

Een nieuwe accu kost bij Amslod slechts € 389.-. Bovendien krijgt u op uw Amslod-accu standaard 3 jaar garantie.

Hoe lang heb ik garantie op mijn fiets?

Bij aanschaf van een 2020 Launch Edition e-bike, krijgt u standaard 3 jaar Premium aan huis garantie. Alle onderdelen van de Amslod e-bikes vallen onder de Premium garantie (slijtagedelen uitgezonderd). Ook kostbare elektronica zoals accu’s, kleurenbeeldschermen en elektromotoren worden kosteloos aan huis vervangen of gerepareerd door gediplomeerde Amslod fabrieksmonteurs. Dit betekent onbezorgd fietsen, zonder onvoorziene hoge kosten. 3 jaar aan huis garantie, overal in Nederland.

> Lees meer over de Premium garantie van Amslod

Is mijn garantie overdraagbaar bij doorverkoop van mijn Amslod e-bike?

Garantie kunt u overdragen op verzoek. Neem hiervoor contact op met onze afdeling Administratie via administratie@amslod.nl.

Wat is het verschil tussen garantie en verzekering?

U heeft garantie op de mogelijke ondeugdelijkheden van uw elektrische fiets. Bijvoorbeeld materiaalbreuk, een slecht werkende accu, of een display die niet helder is. U kunt eenvoudig uw garantie-aanvraag invullen via dit formulier.

De verzekering daarentegen dekt schade die buiten uw schuld aan de fiets is ontstaan, anders dan ondeugdelijkheid die te wijten zijn aan het materiaal zelf. Deze vallen namelijk weer binnen de garantie. De verzekering dekt bijvoorbeeld schade die ontstaan is na een aanrijding.

Betaling
Kan ik een Amslod e-bike in termijnen betalen?

Jazeker, met onze Amslod Betaalservice betaalt u eenvoudig uw Amslod e-bike in termijnen af. Lees meer informatie over de Amslod Betaalservice.

Kan ik een Amslod fiets leasen?

Ja, met Amslod Lease kunt u een Amslod e-bike leasen. Leasen kan al vanaf € 55.- per maand. Lees meer informatie over Amslod Lease.

Hoe kan ik betalen?

Betalen kan bij Amslod op verschillende manieren. Het is mogelijk om door middel van een pintransactie te betalen in onze Experience Centers. Een andere mogelijkheid is om het aankoopbedrag door middel van een betaalverzoek te betalen.

Fietsverzekering
Wat is de looptijd van mijn fietsverzekering?

Wanneer u bij aankoop van een Amslod e-bike een fietsverzekering afsluit, sluit u deze af voor de duur van een jaar. Na dit jaar is de fietsverzekering dagelijks opzegbaar. Lees meer over de Amslod Fietsverzekering.

Waar kan ik schade aan mijn Amslod fiets melden?

Als u schade met uw Amslod e-bike heeft opgelopen, is dat natuurlijk heel vervelend. U kunt de schade doorgeven door te bellen met Amslod via 038-202 0808. Kies in het keuzemenu keuze 3 voor de afdeling Service.

Mijn Amslod e-bike is gestolen. Wat moet ik nu doen?

Als uw elektrische fiets is gestolen, is dat uiteraard bijzonder vervelend. Zodra u de diefstal heeft opgemerkt, doe direct aangifte bij de politie. Het is van belang dat u nog in bezit bent van beide fietssleutels. Mail na de aangifte, het aangifterapport naar administratie@amslod.nl. U ontvangt daarna zo spoedig mogelijk bericht van ons.

Kan ik mijn fietsverzekering ook per maand betalen?

Ja dit is mogelijk. Neem hiervoor contact met ons op via 038-202 0808. Kies in het keuzemenu 4 voor de afdeling Administratie

Onderhoud & Reparatie
Wat doet een monteur tijdens een servicebeurt?

De monteur aan huis voert de volgende werkzaamheden uit aan uw fiets tijdens een servicebeurt:

  • Bandenspanning controleren;
  • Wielmoeren natrekken;
  • Remmen afstellen;
  • Afstelling versnelling controleren en zo nodig afstellen;
  • Kettingspanning controleren en zo nodig afstellen;
  • Spaakspanning achterwiel controleren en zo nodig natrekken;
  • Pedalen controleren en schroefdraad zo nodig voorzien van vet;
  • Crankbouten natrekken;
  • Verlichting controleren.

Daarnaast zal de monteur onderdelen van uw fiets onderhouden en waar nodig vervangen.

Wanneer moet ik een servicebeurt aanvragen voor mijn e-bike?

Uw e-bike heeft op verschillende momenten onderhoud nodig. Het eerste servicemoment is na 500 kilometer of 6 maanden. Daarna tussen elke 1500 – 2000 kilometer of ieder jaar. Plan bij voorkeur uw onderhoudsbeurt voor het hoogseizoen begint (van november tot februari), zo gaat u veilig het nieuwe fietsseizoen in. Regelmatige servicebeurten zijn ook belangrijk voor behoud van uw garantie.

U vraagt een servicebeurt eenvoudig aan via het online formulier.

Nieuws: Naast de luxe gratis service aan huis komt binnenkort in alle Experience Centers ook een lokaal servicepunt met Amslod fabrieksmonteurs voor extra snelle service voor wanneer het u uitkomt.

Wat is het belang van onderhoudsbeurten aan mijn e-bike?

Door regelmatige onderhouds- en servicebeurten aan uw e-bike te laten uitvoeren door Amslod, behoudt u uw garantie. Om maximaal van uw fiets te kunnen blijven genieten, is het raadzaam om na de eerste servicebeurt minstens 1x per jaar een onderhoudsbeurt te laten uitvoeren. Bij dit reguliere onderhoud worden alle onderdelen nagelopen en waar nodig worden deze onderhouden en/of afgesteld. Dit komt de levensduur van uw e-bike ten goede. De onderhoudsbeurt kan gewoon bij u thuis of op uw werk worden uitgevoerd. Zo bent u uw fiets nooit lang kwijt! Via dit formulier vraagt u eenvoudig een onderhoudsbeurt aan.

Lees meer over de Premium garantie van Amslod.

Wat moet ik doen als ik een ongeluk heb gehad met mijn e-bike?

Het is natuurlijk erg vervelend als u een ongeluk heeft gehad met uw e-bike. Als uw e-bike beschadigd is geraakt, is het belangrijk om een reparatieverzoek te doen zodat u zo snel mogelijk weer op pad kunt met uw Amslod-fiets. Een reparatieverzoek stuurt u via het onderhoudsformulier.

Geef hierbij aan dat het om schadereparatie gaat na een ongeval en geef een zo uitgebreid mogelijke omschrijving van de schade. Bent u bij ons verzekerd voor schade na een ongeval, voeg dan duidelijke foto’s van de schade toe en vermeld, indien van toepassing, gegevens van de andere partij. 

Hoe kan ik een servicebeurt aanvragen?

Een servicebeurt kan op twee manieren aangevraagd worden:

Telefonisch

Door te bellen naar 038 202 0808 kunt u een servicebeurt aanvragen. Kies in het keuzemenu voor nummer 3 (service, garantie en technische vragen).

Online

Via onze website vraagt u eenvoudig zelf een servicebeurt aan. Het formulier voor het aanvragen van een servicebeurt vind u hier.

Nieuws: Naast de luxe gratis service aan huis komt binnenkort in alle Experience Centers ook een lokaal servicepunt met Amslod fabrieksmonteurs voor extra snelle service voor wanneer het u uitkomt.

Kan ik mijn band zelf vervangen?

Ja, u kunt de band van Amslod e-bike zelf vervangen. Wilt u het liever door een Amslod monteur laten doen? Dat kan uiteraard ook, we helpen u graag! U kunt hier een afspraak inplannen.  

Webshop & Accessoires
Kan ik accessoires voor mijn e-bike van Amslod kopen?

Jazeker! In onze webshop vindt u een ruim assortiment e-bike accessoires. Op werkdagen voor 17.00 uur besteld is morgen in huis.

Ga direct naar de webshop

Hoe kan ik mijn producten retourneren?

U kunt uw aankopen retourneren door het retourformulier volledig in te vullen en bij te voegen bij uw retourzending. Het retourformulier is bijgevoegd bij de verzendbevestiging die u per e-mail heeft ontvangen.

Voeg het geprinte retourformulier bij de retourverzending. Zonder volledig ingevuld retourformulier kunnen wij uw retourverzending niet in behandeling nemen.

Download het retourformulier

Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelde producten binnen heb?

Als u op een werkdag voor 17:00 uur besteld ontvangt u uw bestelling de volgende dag.

Bestellingen die in het weekend en op feestdagen zijn geplaatst worden de eerstvolgende werkdag verwerkt.

Ik heb een beschadigd artikel ontvangen, wat nu?

Als u uw bestelling beschadigd heeft ontvangen is dit natuurlijk erg vervelend. U kunt uw product retourneren, gebruik daarvoor ons retourformulier en kruis de juiste retrourreden aan. Wij storten het aankoopbedrag na ontvangst van uw retourzending binnen 14 werkdagen op uw rekening.

Waar is mijn pakketje?

Na verzending van uw pakket, ontvangt u een verzendbevestiging per e-mail. In deze e-mail vindt u een link waarmee u uw pakket kunt volgen via DHL Parcel. Op werkdagen voor 17.00 uur besteld, is morgen in huis. 

Heeft Amslod mijn retour ontvangen?

Wanneer u uw bestelling retour heeft gestuurd, ontvangt u van ons een e-mail wanneer wij uw retour hebben ontvangen en verwerkt. Dit kan enkele dagen duren. Heeft u na 14 werkdagen nog geen e-mail ontvangen, neem dan contact met ons op.

Ik heb een kortingscode gekregen, hoe kan ik deze inwisselen?

Als u uw bestelling aan het afronden bent, vindt u onder de producten die u wilt aanschaffen, een vakje waar u uw kortingscode kunt invullen. Door na het invullen op ‘Activeer kortingscode’ te klikken, wordt deze automatisch van kracht.

Werkt de kortingscode niet, controleer dan goed of u de juiste kortingscode heeft ingevoerd. 

Op welke manier kan ik betalen in de webshop?

Betalen kan door middel van iDeal en is beschikbaar voor de volgende Nederlandse banken:

  • ABN AMRO
  • ING
  • Rabobank
  • ASN Bank
  • Friesland Bank
  • RegioBank
  • Triodos Bank
  • Van Lanschot Bankiers
  • SNS Bank

Via deze snelle en veilige betaalmethode kunt u kosteloos betalen.

Wat is het retourtermijn voor producten uit de webshop?

Als u niet tevreden bent met uw online aankoop, dan kunt u de ongebruikte artikelen retourneren binnen 14 dagen na ontvangst (op eigen kosten). Gebruik daarvoor ons retourformulier. Zonder bijgevoegd volledig ingevuld retourformulier, kunnen we uw retourzending niet verwerken.

Wat voor een kinderzitje past er op mijn Amslod e-bike?

Voorzitjes worden bevestigd aan de stuurpen van de fiets. Alle fietsen van Amslod hebben een stuurpen waar deze makkelijk op bevestigd kan worden. Kies een type voorzitje dat wordt bevestigd op de stuurpen van de fiets, deze passen op de Amslod e-bikes.

Een achterzitje wordt bevestigd op de bagagedrager van uw fiets. Op alle modellen van Amslod is de accu in de bagagedrager gemonteerd. De bagagedrager is gebouwd op 25kg laadgewicht. Kiest u voor een achterzitje, houd er dan rekening mee dat deze niet tegen de accu klemt en de bagagedrager niet wordt overladen.

Vind de juiste kinderzitjes in onze webshop

Wat voor een mandje/fietstassen passen er op mijn Amslod e-bike?

Als u van plan bent fietstassen aan te schaffen, kijk dan bij dubbele fietstassen of deze worden bevestigd met een dunne bandjes. Als u kijkt naar enkele fietstassen die bevestigd worden met een haak, kunt u het best de fietstas aan de onderste stang van de bagagedrager monteren, op deze plek is daarvoor het meest ruimte.

Bent u van plan een mand op uw fiets te plaatsen, zorg er dan voor dat deze een bevestiging heeft voor de stuurpen. Deze past op de Amslod e-bike.

Kijk voor een ruim assortiment fietstassen/mandjes in onze webshop

COVID-19
Zijn de Experience Centers geopend?

Ja, onze winkels zijn gewoon geopend. U bent van harte welkom om de Amslod e-bikes uit te proberen. Uiteraard nemen we in onze Experience Centers aanvullende hygiëne maatregelen. We vragen u met de volgende zaken rekening te houden:

  • Schud bij binnenkomst onze adviseur geen hand;
  • Houd 1,5 meter afstand tot onze adviseur en andere bezoekers;
  • Was na het bezoek en het testen van de Amslod e-bikes uw handen;
  • Heeft u verkoudheidsklachten, keelpijn of griepverschijnselen, blijf uit voorzorg thuis.
Komt Amslod nog aan huis voor een proefrit?

Ja, onze e-bike adviseurs komen graag bij u thuis voor een vrijblijvende proefrit van de Amslod e-bikes. Uiteraard nemen we aanvullende hygiene maatregelen. We vragen u met de volgende zaken rekening te houden:

  • Schud onze e-bike adviseur geen hand;
  • Houd 1,5 meter afstand tot onze collega;
  • Om geen risico te lopen, nemen onze adviseurs de komende weken geen koffie, thee of andere versnaperingen aan als dit wordt aangeboden;
  • Heeft u verkoudheidsklachten, keelpijn of griepverschijnselen? Neem dan contact met ons op (via 038-202 0808) om de afspraak te annuleren of te verzetten;
  • Ook bij twijfel is het verstandig om voordat de afspraak plaatsvindt met ons contact op te nemen of de afspraak door kan gaan;
  • Als een van onze adviseurs symptomen vertoont zoals benoemd door het RIVM, dan wordt uw afspraak uitgevoerd door een andere adviseur of opnieuw gepland.
Kan ik Amslod nog bereiken?

Jazeker, u kunt ons dagelijks bereiken via 038-202 0808. In het keuzemenu kiest u de afdeling waarvoor u een vraag heeft. U kunt uw vraag ook stellen via ons contactformulier.

Wordt mijn e-bike nog bezorgd?

Ja, onze collega’s komen uw Amslod e-bike nog gewoon bij u thuis afleveren. Uiteraard nemen we aanvullende hygiëne maatregelen. We vragen u met de volgende zaken rekening te houden:

  • Schud onze collega’s geen hand;
  • Houd 1,5 meter afstand tot onze collega;
  • Om geen risico te lopen, nemen onze collega’s de komende weken geen koffie, thee of andere versnaperingen aan als dit wordt aangeboden;
  • Heeft u verkoudheidsklachten, keelpijn of griep? Neem dan contact met ons op (via 038-202 0808) om de afspraak te annuleren of te verzetten;
  • Ook bij twijfel is het verstandig om voordat de afspraak plaatsvindt met ons contact op te nemen of de afspraak door kan gaan;
  • Als een van onze collega’s symptomen vertoont zoals benoemd door het RIVM, dan wordt uw afspraak uitgevoerd door een andere adviseur of opnieuw gepland.
Hoe gaat Amslod om met de hygiƫne en veiligheid van de medewerkers?

De veiligheid van u en onze collega’s staat voorop. We hebben daarom extra hygiene maatregelen getroffen.

  • Collega’s die thuis kunnen werken, werken zoveel mogelijk thuis. 
  • Collega’s op locatie of op kantoor beschikken over voldoende hygiene producten om veilig en schoon te kunnen werken.
  • We vermijden fysiek contact, houden afstand en schudden geen handen.
  • Bij verkoudheid, keelpijn of griepverschijnselen vragen we collega’s thuis te blijven.
  • We vragen collega’s zo schoon mogelijk te werken en regelmatig hun handen te wassen met water en zeep.

 

Geen antwoord gevonden op uw vraag? Neem dan gerust contact met ons op

Mail ons 

Vul eenvoudig het contactformulier in

Bel ons via 038-202 0808

Bereikbaar ma/vrij: 09.00 - 17.00 uur